Vážení rodiče a žáci,
Kvůli stabilitě a dostupnosti Bakalářů jsme se rozhodli přejít s aplikací na Cloudovou verzi, která už nebude na našem serveru.
Bohužel po provedení této změny, je potřeba odebrat v mobilní aplikaci Bakaláři OnLine všechny účty, které se váží na ZŠ Kounice a následně opět vyhledat školu v seznamu škol a znovu přihlásit účet.
Po výběru školy si prosím zkontrolujte, aby byla adresa viz. „Nová adresa“.
Původní adresa (neplatná):
https://zskounice.bakalari.cz/bakaweb/login
Nová adresa:
https://zskounice.bakalari.cz
Postup na odstranění účtu z mobilní aplikace Bakaláři OnLine pro iOS / Android:
- Při spuštění aplikace se aplikace nepřipojí na server a objeví se obrazovka „Účty“ – toto může chvíli trvat.
- Na obrazovce „Účty“ klikněte na ikonku tužky vedle účtu, který se bude odebírat.
- V dolní části obrazovky klikněte na tlačítko „VYMAZAT ÚČET“
- Potvrďte upozornění tlačítkem „ANO“
- Tento postup opakujte u všech účtů, následně vyhledejte školu v seznamu škol a účet/účty si znovu přidejte.
Pokud jste zapomněli heslo, obnovte si ho pomocí tlačítka „Zapomenuté heslo“. Pro obnovení hesla musíte zadat školní mailovou adresu žáka, případně mailovou adresu rodiče.
V případě problémů s obnovením hesla si nové vyžádejte na mailu: radek.tuma@zskounice.cz
Časté dotazy:
Dotaz: V mobilní aplikace se nesprávně zobrazuje ročník, do kterého žák chodí.
Odpověď: Vznesen dotaz na podporu Bakalářů. Lze vyřešit odebráním účtu z mobilní aplikace a poté ho opět přidat. Druhým řešením je kompletně odinstalovat aplikaci, znovu ji nainstalovat a následně se přihlásit.
Dotaz: Nevím mailovou adresu
Odpověď: Rodiče použijí soukromou mailovou adresu, kterou nahlásili při nástupu žáka do školy. Žáci použijí školní adresu @zskounice.cz
Dotaz: Nevím přihlašovací jméno, takže i když jsem si obnovil/a heslo, tak se nepřihlásím.
Odpověď: Přihlašovací jméno je uvedeno v mailu s odkazem pro obnovení hesla.
Dotaz: Nejde odebrat účet z aplikace Bakaláři OnLine – i po potvrzení odebrání účet zůstane.
Odpověď: Po odebrání účtů úplně ukončete aplikaci a znovu ji spusťte (pozor nestačí aplikaci pouze minimalizovat a znovu otevřít, musí se opravdu ukončit „zahodit“).
Dotaz: Na telefonu se zobrazuje v období 9.9.2024 až 13.9.2024 velké množství nesmyslných upozornění na domácí úkoly.
Odpověď: Všeobecná chyba, která vznikla přímo na serveru Bakaláři a týká se všech škol, které využívají tuto službu – podle podpory bude problém odstraněn příští aktualizaci.
Dotaz: V mobilní aplikaci Bakaláři OnLine není nikde vidět modul „Platby“.
Odpověď: Platební modul není přímo součástí mobilní aplikace. Musí se přejít do webového prohlížeče pomocí modré ikonky Bakaláři na vrchní liště viz. Printscreeny, případně jít rovnou pomocí počítače do webové aplikace na adrese: https://zskounice.bakalari.cz/