Vážení rodiče a žáci,
Kvůli stabilitě a dostupnosti Bakalářů jsme se rozhodli přejít s aplikací na Cloudovou verzi, která už nebude na našem serveru.
Bohužel po provedení této změny, je potřeba odebrat v mobilní aplikaci Bakaláři OnLine všechny účty, které se váží na ZŠ Kounice a následně opět vyhledat školu v seznamu škol a znovu přihlásit účet.
Po výběru školy si prosím zkontrolujte, aby byla adresa viz. „Nová adresa“.
Původní adresa (neplatná):
https://zskounice.bakalari.cz/bakaweb/login
Nová adresa:
https://zskounice.bakalari.cz
Postup na odstranění účtu z mobilní aplikace Bakaláři OnLine pro iOS / Android:
- Při spuštění aplikace se aplikace nepřipojí na server a objeví se obrazovka „Účty“ – toto může chvíli trvat.
- Na obrazovce „Účty“ klikněte na ikonku tužky vedle účtu, který se bude odebírat.
- V dolní části obrazovky klikněte na tlačítko „VYMAZAT ÚČET“
- Potvrďte upozornění tlačítkem „ANO“
- Tento postup opakujte u všech účtů, následně vyhledejte školu v seznamu škol a účet/účty si znovu přidejte.
Pokud jste zapomněli heslo, obnovte si ho pomocí tlačítka „Zapomenuté heslo“. Pro obnovení hesla musíte zadat školní mailovou adresu žáka, případně mailovou adresu rodiče.
V případě problémů s obnovením hesla si nové vyžádejte na mailu: radek.tuma@zskounice.cz
Časté dotazy:
Dotaz: V mobilní aplikace se nesprávně zobrazuje ročník, do kterého žák chodí.
Odpověď: Vznesen dotaz na podporu Bakalářů. Lze vyřešit odebráním účtu z mobilní aplikace a poté ho opět přidat. Druhým řešením je kompletně odinstalovat aplikaci, znovu ji nainstalovat a následně se přihlásit.
Dotaz: Nevím mailovou adresu
Odpověď: Rodiče použijí soukromou mailovou adresu, kterou nahlásili při nástupu žáka do školy. Žáci použijí školní adresu @zskounice.cz
Dotaz: Nevím přihlašovací jméno, takže i když jsem si obnovil/a heslo, tak se nepřihlásím.
Odpověď: Přihlašovací jméno je uvedeno v mailu s odkazem pro obnovení hesla.
Dotaz: Nejde odebrat účet z aplikace Bakaláři OnLine – i po potvrzení odebrání účet zůstane.
Odpověď: Po odebrání účtů úplně ukončete aplikaci a znovu ji spusťte (pozor nestačí aplikaci pouze minimalizovat a znovu otevřít, musí se opravdu ukončit „zahodit“).